Широкосмуговий динамік замість твітера? Поясню переваги на прикладі Audi A6.

20 ноября 2023

Широкополосний динамік у штатній (заводській) аудіосистемі явище рідкісне. В основному їх використовують у так званих преміальних автозвукових системах преміальних авто. У звичайних машинах популярно встановлювати високочастотні динаміки (твітера) в парі з мідбасами - тобто класичну двосмугову компонентну акустику. Це все добре, звичайно, але ми знаємо, як можна покращити заводський автозвук у простий і недорогий спосіб. Читать далее →

Розглянемо на прикладі Audi A6:

Не у всіх машинах це спрацює просто тому, що не дозволять штатні місця встановити динамік більшого діаметра. Але є низка автомобілів, де виробник знайшов для твітерів шикарне розташування - під лобовим склом у торпедо і ми завжди намагаємося використати це для покращення автозвуку. Таке грамотне розташування динаміків можна зустріти в Toyota, Lexus, Subaru, Audi та інших.

На фото нижче ви бачите два динаміки - один це штатний твітер Audi, а інший це широкосмуговий динамік італійського виробника PHD. Уважно розглянувши обидва динаміки, можна помітити, що форма проставки, в якій розміщений динамік, має ідентичну форму в обох варіантів - у заводського та виготовленого в нашій студії автозвуку.


Как видно на фото ниже, для нового широкополосника достаточно места в торпедо Audi, при этом новый динамик закреплен на штатные точки крепления, не нарушая функциональность автомобиля и аудиосистемы.

КАКИЕ ПРЕИМУЩЕСТВА У ШИРОКОПОЛОСНОГО ДИНАМИКА?

1. Значительно улучшается звуковая сцена - она поднимается и создается ощущение, что музыка звучит исключительно для вас, водителя.

2. Звуковая сцена значительно расширяется - такие важные звуковые частоты, которые отвечают за вокал и инструменты (духовые, струнные), звучат натурально и щедро. 

3. Разгружаются мидбасы за счет того, что средние частоты забирает широкополосник, и мидбас звучит уже так, как ему и положено